A Mirehu Nonprofit Kft. szemléletformáló tevékenysége újabb mérföldkőhöz érkezett: elindította TikTok csatornáját.
A társaság szemléletformáló tevékenységének fókuszában idáig az általános iskolai korosztály állt, a közösségi média platformra való belépéssel ezt kívánja bővíteni a TikTok alkalmazást jellemzően használó „Z” generációra, azaz az 1995 és 2010 között született fiatalokra.
A Mirehu célja, hogy vicces és kreatív videókkal juttassa el üzeneteit a fiatalabb generáció számára. Az oldal sikerét mutatja, hogy az elindulását követően néhány napon belül meghaladta a 200.000 videómegtekintést és már több mint 2500 lájkkal jutalmazták a felhasználók az első videókat.
A tinik és a fiatal felnőttek elérésével a társaság ismertségének növelésén túl olyan a hulladékgazdálkodáshoz kapcsolódó üzeneteket akarnak közvetíteni, amelyekkel a fiatalok jobban beleláthatnak a cég mindennapi működésébe, információkat kapnak a különböző hulladékkezelési megoldásokról, a helyes gyűjtés gyakorlatának elsajátításáról és ösztönözni tudják őket egy környezettudatosabb életmódra.
A Mirehu TikTok oldalának szlogenje „Hulladékgazdálkodás másképp”, mellyel azt is érzékeltetni akarják, hogy az elmúlt években nagyon sok energiát fektetettek a szemléletformálási tevékenységbe teljesen egyedi megoldásokkal, melyek a cég telephelyén bárki számára rendelkezésre állnak.
A napi működés bemutatása mellett a csatornán keresztül értesülhetnek először a felhasználók a cégnél folyó aktuális fejlesztésekről, mint például a jelenleg építés alatt álló gyerekeknek tervezett elektromos gyerek-kukásautóról. Videósorozatot fognak indítani vicces formában a szelektív hulladékgyűjtésben megjelenő pozitív és negatív példákról, elősegítve a hulladékok megfelelő gyűjtését. A cég szelektív hulladékok válogatására szolgáló optikai válogatóegysége is szerepet kap, a gép levegőfúvókáinak hangjával ismert dallamokat szólaltatnak meg #mirehusounds névvel.
A videók attól is különlegesek, hogy mind az ötletek, mind azok megvalósítása a cég munkavállalói által történik, mindegyik mögött egy közös történet áll, ezzel is erősítve a Mirehu kollektíváját.
Az újabb szemléletformáló lépés jól illeszkedik a cég eddigi fejlesztéseihez, mint például a múlt év végén debütált Hulladékfelfedező applikáció, amely egy olyan speciális kaland játék, amely ötvözi a 21. századra jellemző elektronikus világ technikáját a hagyományos, kézzel fogható elemekkel. Ez egy kincskereséssel összekötött oktató játék, melyben élményformában elméleti információk mellett tapasztalati tudáshoz is jutnak a gyerekek.
A Mirehu TikTok oldala ITT érhető el.