Cikkünk frissítése óta eltelt 3 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
Az Ogilvy, brit ügynökség szigorú szabályozást vezet be az infulenszer együttműködésekkel kapcsolatban. Az ügynökség bejelentette: nem dolgoznak többet olyan véleményvezérekkel, akik a hirdetéseikben retusálják a testüket és/vagy arcukat.
Rahul Titus a cég influenszer marketing vezetője elmondta: „a véleményvezérekkel való együttműködésnek az autentikusság lenne a lényege, ezzel szemben mostanában már annyira megrendezettek ezek a tartalmak, hogy azok mindenki számára károsak, akik találkoznak velük a közösségi oldalakon.”
Az ügynökség bejelentése szerint a szabályozás értelmében az influenszereknek tilos lesz a testüket retusálniuk, de a fényekkel és kontrasztokkal továbbra is játszhatnak. Ezen felül az Ogilvy egy program segítségével is monitorozni fogja, hogy a kikerült fotókon valóban nem történt-e szerkesztést. Emellett pedig az influenszereknek is nagyobb önállóságot szeretnénk biztosítani a fizetett tartalmak előállításakor.
NEKED AJÁNLJUK
Ismét nosztalgiázhatunk: jön a régi villamos
Szombaton ismét különleges látványosságra számíthatnak Miskolc lakói és a közlekedésbarátok: a 151-es pályaszámú, legendás Bengáli (FVV) villamos különjáratként fog közlekedni – harangozta be a...