Cikkünk frissítése óta eltelt 3 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Már a határokon is átnyúlik a vetélkedés.

A Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete az idén már hetedszer indította útjára az Együttműködve versenyezni! című városmarketing versenyt a magyar és a határon túli egyetemisták számára. A versenyző csapatokra komoly feladat vár, ugyanis a kezdeményezéshez csatlakozott 31 partnerváros számára három szakmai témában készítenek pályamunkákat. Az egyetemisták javaslataikat több területen tehetik meg: kreatív, vonzerőnövelő városfejlesztés, a belső kommunikáció hatékonyabbá tétele, a kisvárosok márkázása, pozícionálása. Ehhez a diákok a tanárok és a városok konzulenseinek segítségét is igénybe vehetik.
A versenyen 12 egyetem 60 csapata indult el. Az elődöntőket a fővárosban, Pécsett, Győrben, Szegeden és Miskolcon tartják február 16-án, szerdán, míg a döntőnek 25-én a Miskolci Egyetem ad otthont. A győztesekről elismert szakemberekből álló zsűri dönt majd, az összdíjazású pedig 1,5 millió forint.