Azok számára, akik a LED-csereprogramba regisztráltak, azonban a fényforrásokat a decemberi időpontokban nem tudták átvenni, az alábbi napokon nyílik lehetőség, hogy hozzájussanak az égőkhöz.

  • 2023. január 11. (szerda) 08:00 – 17:00
  • 2023. január 12. (csütörtök) 08:00 – 16:00

Az átvétel helye: Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának központi ügyfélszolgálata (3525 Miskolc, Városház tér. 8.).

Az átvétel során az átvevő személyazonosító igazolványát, lakcímkártyáját és a felhasználási helyre szóló villanyszámlát kell bemutatni, illetve meghatalmazott átvevő esetében 2 tanú aláírásával is ellátott meghatalmazásra is szükség van.

Azok, akik az átvételt decemberben megkísérelték, azonban ez nem sikerült, mert például valaki nem szerepelt az átvételi listán e-mail üzenetben kapnak további tájékoztatást a probléma megoldásával kapcsolatban.