Cikkünk frissítése óta eltelt 2 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Internetes ügyfélportálon vagy mobiltelefonos alkalmazáson intéznéd szívesebben adóügyeid? A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) szeretné tudni az ügyfelei véleményét, ezért várja a visszajelzéseket.

Az adózók visszajelzései hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire. Hogyan intéznék legfontosabb adóügyeiket? A NAV most erről kérdezi az ügyfeleit.

A hivatal arra kíváncsi, hogy az adózók milyen ügyeket intéznének online, és milyen felületet használnának erre a legszívesebben: az interneten elérhető Ügyfélportált vagy a NAV-Mobilt, a NAV applikációját? Mindkettőt vagy esetleg egyiket sem?

A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak, részei mindennapi életüknek. A most beérkező javaslatok segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében.

„A kérdőív a nav.gov.hu honlapon található. Kitöltése maximum egy percet vesz igénybe.”

Ilyen és ehhez hasonló kérdeseket találsz majd ott:

? Melyik a legjobb, legkézenfekvőbb csatorna ahhoz, hogy fizetési kötelezettségről, például az egészségügyi szolgáltatási járulékról vagy a gépjárműadóról értesítést kapjunk?
? Hogyan rendeznéd az esetleges hátralék befizetését?
? Milyen úton adnád be kérelmed a NAV-nak, vagy kérnél egy fontos igazolást

Fontos az is, hogy a NAV minél több visszajelzést, információt kapjon az adózók elképzeléseiről. Ha sokan nyilvánítanak véleményt, akkor a jövő megoldásai jelentősen megkönnyíthetik az adóügyeik intézését.