A miskolci polgármesteri hivatal június 16-tól június 27- ig – átmeneti jelleggel – új, kihelyezett ügyfélszolgálati irodát nyit az Erdész utca 24. szám alatti „Bagolyvár” épületben.
Az ügyfélszolgálat célja, hogy megkönnyítse az ügyintézést, és még közelebb hozza a hivatali szolgáltatásokat a városlakókhoz. Az ügyfélszolgálati iroda
- adóügyekben,
- építési, környezetvédelmi, közterület foglalási ügyekben,
- hatósági ügyekben,
- anyakönyvi eljárással kapcsolatos ügyekben,
- szociális ügyekben, valamint
- városüzemeltetési ügyekben
várja az ügyfeleket az alábbi ügyfélfogadási időben:
- hétfő, kedd, csütörtök: 8:00-15:30
- szerda: 8:00-17:00
- péntek: 8:00-11:30.
Forrás: miskolc.hu. Fotóillusztráció: Pexels