Nem lehet elégszer és eléggé hangsúlyozni, mennyire fontos az adataink, különösen az interneten magunk mögött hagyott nyomok védelme. Sokszor azonban az ember nemcsak azzal nincs tisztában, hogy milyen érzékeny információk juthatnak ki róla, de azzal sem, hogyan óvhatná meg ezeket. Erről a két dologról szól az TBWA\Media\Arts Lab szpotja, amit az Apple számára készítettek.

A kisfilm egy képzeletbeli aukción játszódik, ahol egy fiatal nő olyan szuperszemélyes információira licitálnak a vevők, mint a kontaktlistája, az éjszakai üzenetváltásai, az egészségügyi keresési előzményei, lokációi és az e-mailjei. Végül a főszereplő Ellie-nek sikerül megvédenie a saját, és rajta keresztül mások adatait néhány egyszerű gombnyomással az iPhone-ján.

A szpot már a többedik felvonása a techcég „Privacy. That’s iPhone” kampányának, ami az adatvédelmet helyezi fókuszba. Korábban készítettek reklámot arról, az appok, hogyan gyűjtik az információt a felhasználókról, amit egy, a licitálós szpothoz hasonlóan hatásos kisfilmben is bemutatták.