A jelölés szakmai szempontok alapján történik, pályázni vagy jelentkezni nem lehet. Ennek a neves elismerésnek a díjazottjai közé tartozik most már a MiReHu is.

A MiReHu Nonprofit Kft. évek óta megyénk hulladékgazdálkodásának meghatározó alakja és elkötelezett a szemléletformálás iránt. Az elmúlt években  lehetőséget nyújtott az embereknek egy fenntarthatóbb gondolkodásmód és életvitel kialakítására.

Megnyitották Kelet-Magyarország első újrahasználati központját, majd egy szemléletformáló termet alakítottak ki telephelyükön. Létrehoztak egy egyedi fejlesztésű applikációs játékot is és elektromos kiskukás autót építettek a gyerekeknek. A körforgásos gazdálkodásra való átállás elősegítése érdekében pedig animációt és oktató videót készítettek, továbbá folyamatosan fogadják és képzik a telephelyükre érkező iskolai csoportokat.
Jelen vannak a közösségi média különböző felületein, hogy elérjék többek között a „Z generáció” tagjait is.

A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márka eddigi sikerességét és hitelességét.

A MiReHu Nonprofit Kft. nagyon büszke arra, hogy újabb pozitív visszaigazolást nyert a tevékenysége, hiszen az évben már két hazai környezetvédelmi témájú díjat is nyertek. Ezek az elismerések még inkább arra ösztönzik őket, hogy innovatív szemléletformáló tevékenységüket és a szolgáltatásaikat tovább építsék.

/A fotón: Kövesdy Gábor márkamenedzser (Superbrands) és Ladányi Roland ügyvezető (MiReHu Nonprofit Kft.)/