Hogy adj el minden eddiginél több sört? A New York-i Single Cut sörfőzde kitalálta a tutit!
Ők eddig is büszkén hirdették magukról, hogy a rockzene ihlette termékeiket, új kampányukkal látványosan  rá is erősítettek erre a képre.

Abból az egyszerű népbölcsességből indították a kampány ötletét, hogy pár sör után szinte mindenkiből profi gitáros lesz (a saját fejében). És mindannyian tudjuk, hogy minden egyes fesztivál és rockkoncert kötelező eleme a sörösüveget vagy dobozt gitárként használó, a zenétől átszellemült ember.

Innen jött a kampány alapküldeetése, hogy tanítsák meg tényleg gitározni a sörökkel a fogyasztókat. A Single Cut új termékcsaládjának minden dobozára egy-egy alapakkord került (C-, D-, G-dúr és E-moll), a címkék pedig nem csak a helyes ujjtartást mutatták meg, de egyben a húrokhoz hasonló érzetet is adtak tapintáskor. Speciális nyitófület is készítettek a dobozokra, amik pengetőként élhették tovább életüket.
Ez azonban csak a belépő szint volt, a dobozon lévő QR-kódot beszekennelve a sört fogyasztók a Snapchaten egy AR-megoldás (kiterjesztett valóság) segítségével hallhatták is épp milyen akkordot pengetnek, és meg is oszthatták saját akkordmeneteiket, alkotásaikat. A Single Cut Notes termékcsaládját pedig egy gitárnyakat formáló csőben is meg lehetett vásárolni, amellyel bárki tovább finomíthatta a gitártudását.