A Ceres Zrt. a régió meghatározó sütőipari vállalata elnyerte a Magyar Brands "Kiváló Munkáltatói Márka" díjat. 

 A nívós díjjal a vállalatok munkavállalói iránti elkötelezettségét és a kiváló munkakörnyezet kialakítását ismerik el. A díj odaítélésének alapja a munkáltatói márkaépítés magas színvonala és az, hogy a díjra jelölt cég, milyen intézkedéseket tesz a munkavállalói elégedettség és jólét növelése érdekében.

A Ceres Zrt., nemcsak a szeletelt, csomagolt kenyerek és finom pékáruk piacának egyik vezetője, hanem mint munkáltató is példát mutat. Juhász Katalin a vállalat HR managere elmondta, a „Kiváló Munkáltatói Márka" díj nemcsak a termékek minőségét, hanem a vállalat, mint munkahely kiválóságát is elismeri. Ez a díj azoknak, az évek óta tartó erőfeszítéseknek a gyümölcse, amely során a vállalatvezetés, a HR és a marketing csapat szorosan együttműködött a munkavállalói igények felmérésében és azok kielégítésében. 

A Magyar Brands márkákat értékelő program már hat éve figyeli a kiváló márkák munkáltatói tevékenységét is. A pályázat során anonim elégedettségi kérdőívet is ki kell tölteniük a pályázó vállalatok munkavállalóinak. A szakmai zsűri egyéb szempontokat is vizsgál, például különböző munkaügyi mutatókat, a létszámok alakulását, a fluktuációs rátát, és az arra tett intézkedéseket, hogy a kollégák vállalati jólétét támogassák. 2023-ban „Kiváló Munkáltatói Márka” díjázásban összesen tizennyolc márka részesült. 

A Ceres különböző generációk igényeit egyaránt figyelembe véve alakította ki munkahelyi kultúráját. A vállalat törekszik a munka és magánélet egyensúlyának támogatására, valamint a munkavállalók szakmai és személyes fejlődésének elősegítésére. A vállalaton belüli programok szervezése mind azt mutatják, hogy a Ceres mennyire elkötelezett amellett, hogy a munkavállalói jól érezzék magukat és tegyenek az egészségükért