Az olasz származású színész és énekes, Michele Morrone az elmúlt években olyan szerepekben tündökölt, amelyek nemcsak szakmai elismerést hoztak számára, de rajongótáborát is hatalmasra duzzasztották világszerte. Legutóbbi sikere a "365 nap" című szenvedélyes filmben aratott sikere, amelyet több mint hatvan országban néztek meg milliók.

Most pedig Michele Morrone egy új szerepben tűnik fel: a HELL ENERGY, Magyarország piacvezető üdítőgyártójának reklámarca. A HELL márka új globális kampányában a világszerte nagy népszerűségnek örvendő színész különböző élethelyzetekben jelenik meg, hirdetve az energiaitalt. Morrone-t leginkább a karizmatikus Massimo Torricelli karaktere azonosítja, ám a reklámkampányban őt különböző szituációkban láthatjuk majd, például reggeli rutinját végrehajtva vagy épp edzés közben.

Az együttműködés nemcsak egy új reklámkampányt jelent a HELL számára, hanem egy olyan stratégiai lépést, amely segíthet a márka nemzetközi jelenlétének növelésében és új piacok meghódításában. Az új kampány széleskörű lesz, kiterjedve a közösségi média csatornákra, a televízióra és a digitális platformokra is.

A reklámok forgatása nemzetközi produkció keretében Magyarországon zajlott, száz fős stábbal és amerikai rendező bevonásával, így a projekt nemcsak Morrone számára, de Magyarország számára is jelentős lehetőséget kínál.

Az új kampány február közepén indul, és a HELL ENERGY rajongói világszerte izgatottan várják, hogy új színt vigyenek a márka történetébe Michele Morrone káprázatos alakításával.