Fogyasztóvédelmi eljárás indult a légitársasággal szemben Magyarországon.
Az Igazságügyi Minisztérium közleménye szerint azért, mert az elmúlt időszakban egyre több panasz érkezett a fogyasztóvédelmi hatósághoz a céggel kapcsolatban.
Az ügyfelek leginkább azt fájlalták, hogy vállalat a késésekről, járattörlésekről nem nyújtott kellő tájékoztatást, nem biztosított sem szállást sem átfoglalást, nem válaszolt a beadványokra 30 napon belül, és ügyfélszolgálatát is emeltdíjas telefonhívással lehetett elérni. Mindezzel nemcsak a fogyasztók jogait sértették meg, hanem többletköltséget is okoztak az utasoknak, áll a közleményben.
A hatósági vizsgálat a Budapest Főváros Kormányhivatalánál indult el.
A Wizz Air az Index megkeresésére közölte: „A légi közlekedés kihívásai ellenére a Wizz minden tőle telhetőt megtesz a vonatkozó európai uniós rendeletek betartása érdekében, emiatt az augusztus 22-én a Wizz Airrel szemben indított fogyasztóvédelmi eljárás sikeres lefolytatásához a légitársaság mindenben segíti az Igazságügyi Minisztérium munkáját.”
Kiemelt képünk illusztráció. Forrás: pixabay.com