Ha valaki más nevében venné át az égőket, annak szüksége lesz egy két tanú aláírásával hitelesített meghatalmazásra is.

Ilyen dokumentumot az átvételi helyszíneken is be lehet szerezni. Fontos, hogy ha valaki más nevében jár el, annak is vinnie kell magával a személyi okmányát és a felhasználó, vagyis a megbízó egyik áramszámláját.

A Gondoskodó Miskolc program keretében meghirdetett LED-csere programra október elejéig jelentkezhettek a miskolciak, akik közül több mint hatezren éltek a lehetőséggel.

Fontos információ, hogy az átvétel zökkenőmentes lebonyolításához a következő dokumentumokat kell magukkal vinni az érintetteknek:

– személyi igazolvány

– lakcímkártya

– egy, a regisztrációkor megadott felhasználási helyre szóló áramszámla

Az átvétel során kérnek mindenkit, hogy a fényforrások átvételi elismervényén szereplő darabszámot a helyszínen ellenőrizze, mert utólagos reklamációra nem lesz módjuk.

Decembert 12-e és december 21-e között folytatódik az égők kiosztása az alábbi helyszíneken és időpontokban:

Polgármesteri Hivatal központi ügyfélszolgálatán (Miskolc, Városház tér 8.)

2022. december 12-én 8.00-16.00 óra között,

2022. december 13-án 8.00-16.00 óra között,

2022. december 14-én 8.00-18.00 óra között,

azok vehetik át a LED-izzókat, akik a korábbi átvételi helyeken (Pereces, Vasgyár, Hejőcsaba, Görömböly, Martinkertváros, Avas, Diósgyőr) nem vették át a LED-izzókat.

Akik a Miskolc-Belváros átvételi pontot jelölték be a regisztrációkor, azok

2022. december 15-én 8.00-16.00 óra között,

2022. december 19-én 8.00-16.00 óra között,

2022. december 20-án 8.00-16.00 óra között,

2022. december 21-én 8.00-16.00 óra között,

pedig azok vehetik át a LED-izzókat.

Akik egyik megadott időpontban sem tudják átvenni a LED-izzókat, azok 2023. január 11-én 8.00-17.00 óra között, vagy január 12-én 8.00-16.00 között a Polgármesteri Hivatal központi ügyfélszolgálatán még átvehetik a fényforrásokat.