A streaming előfizetők nem bánják, ha reklámokat is kell nézniük, csak legyen olcsóbb a szolgáltatás.

Senki sem szereti a reklámokat, de egyre többen hajlandóak elviselni őket, legalábbis, ha streamingről van szó, derül ki a Disqo fogyasztói adatokat szolgáltató vállalat felméréséből – erről az Adage számolt be.  A legtöbb fogyasztó elfogadta, hogy a streaming szolgáltatásokért kevesebbet fizetve reklámokat kell néznie, a fogyasztók csupán 13 százaléka ellenzi a streaming szolgáltatásokon a hirdetéseket, ez az arány 2022-ben még 36 százalék volt. 

A Disqo szerint az amerikai felnőttek többsége, pontosabban 88 százaléka rendelkezik legalább egy streaming előfizetéssel. A közel 18 000 amerikai felnőtt megkérdezésével készült felmérés szerint a válaszadók 51 százaléka pozitívan vélekedett a streaming-hirdetési előfizetésről, míg 37 százalékuk még nem teljesen biztos a dologban. 

A Marketing Brew szerint az Amazon éppen jókor  –  egészen pontosan ezen a héten –  döntött úgy, hogy reklámokat helyez el a Prime Video szolgáltatásába, így a hirdetések automatikusan havi 115 millió nézőt fognak elérni. Természetesen ettől függetlenül előfizethetnek a havidíjas szolgáltatásra is. A Netflix már korábban, pontosabban 2022 novemberében bevezette az olcsóbb, reklámmentes verzióját, ennek jelenleg 23 millió felhasználója van. A Disney+ utolsó beszámolójából kiderül, hogy a felületnek 5,2 millió olyan felhasználója van, akik bevállalták a reklámokkal dúsított tartalomfogyasztást.