Cikkünk frissítése óta eltelt 12 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

H. Nagy Máté közgazdászként végzett marketing szakirányon és 2012 óta a sportmarketing területén dolgozik. Miután a klubon belül a marketing és a kommunikációs osztály különválik, júliustól a szakember lesz a DVTK marketingigazgatója. 

Dr. Világi Péter, aki eddig mindkét területért felelt,  marad a DVTK kommunikációs igazgatója. Hozzá tartozik a jövőben is a klub teljes körű lokális és regionális kommunikációja, ugyanazzal a csapattal, akik eddig is ezen a területen dolgoztak az irányítása alatt.

H. Nagy Máté legutóbb a PICK Szeged kézilabdacsapat marketingkommunikációs igazgatója volt. A klub és a csapat márkájának építéséért felelt, beleértve a szponzorok és a szurkolók kiszolgálását, a PICK Aréna átadását és a fantertainment kialakítását és a teljes kommunikációt a népszerű alföldi egyesületnél.

– Rendkívül megtisztelő számomra, hogy az ország legnagyobb régiós multisport; és az ország egyik legkülönlegesebb, legnagyobb hagyományokkal rendelkező klubjának márkájáért felelhetek – mondta H. Nagy Máté. – A marketing és a kommunikációs területek különválásával lehetőség nyílik arra, hogy nagyobb fókuszt kapjon mindkét terület. Külön vezetővel, külön csapatokkal, ugyanakkor természetesen továbbra is egymást segítve és együttműködve, a közös célokért dolgozva. Célunk, hogy mind a szurkolóink, mind pedig partnereink, sportolóink, így az egész DVTK család számára nyújtott szolgáltatások színvonalát folyamatosan fejlesszük.