Az üdítőital márkának is fontos a zöldebb szemlélet!
Cikkünk frissítése óta eltelt 3 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
A PepsiCo már korábban bejelentette, hogy 2040-re szeretné elérni a nettó zéró-kibocsátást. Ezt a célkitűzést támogatja a most induló, a Schneider Electric-kel közös pep+ REnew elnevezésű program azáltal, hogy növeli a teljes iparág megújuló energia felhasználását.
A pep+ REnew programnak két konkrét célja van: a PepsiCo beszállító partnereinek tájékoztatása a megújuló energiával kapcsolatos választási lehetőségeikről, valamint a szektor megújuló energiára való átállásának felgyorsítása. Ezt összesített elektromos energia-vásárlási megállapodások (PPA) és más megújuló energia beszerzési lehetőségek révén tervezi elérni.
NEKED AJÁNLJUK
A lehűlést mellett jelentős csapadékot is hoz a szerdai hidegfront
Nemcsak záporokra, zivatarokra, több helyen áztató esőre is számíthatunk. A hétvégén visszatérő kánikula hamarosan véget ér. A lehűléssel együtt pedig jelentősebb csapadékot is kapunk egy...