Az üdítőital márkának is fontos a zöldebb szemlélet!
A PepsiCo már korábban bejelentette, hogy 2040-re szeretné elérni a nettó zéró-kibocsátást. Ezt a célkitűzést támogatja a most induló, a Schneider Electric-kel közös pep+ REnew elnevezésű program azáltal, hogy növeli a teljes iparág megújuló energia felhasználását.
A pep+ REnew programnak két konkrét célja van: a PepsiCo beszállító partnereinek tájékoztatása a megújuló energiával kapcsolatos választási lehetőségeikről, valamint a szektor megújuló energiára való átállásának felgyorsítása. Ezt összesített elektromos energia-vásárlási megállapodások (PPA) és más megújuló energia beszerzési lehetőségek révén tervezi elérni.
NEKED AJÁNLJUK
Figyelem! Könyvpályázat pályakezdő költőknek
A VII. kerület, Erzsébet Város Önkormányzata által kiírt pályázatra olyan magyar nyelven alkotó költők jelentkezését várják, akik még nem rendelkeznek kötettel. A tizenhat nyertes szerző...