Kis családi vállalkozásból indultak, majd számos hazai és nemzetközi díjat besöpörtek. Meg sem álltak Las Vegasig, ahol az innovatív magyar vállalkozás franchise koncepcióját is elismerték. Az elmúlt 15 évben legalább 1 millió palacsintát sütöttek, a ma már high-tech felszereltségű konyhájukban.
A Creppy élményt nem lehet elmesélni, ezt mindenkinek át kell élnie. Az évről évre egyre sikeresebb magyar márka törzsvendégei tavaly több, mint 48.370 palacsintát fogyasztottak el, amelynek 2/3-át a sós palacsinták tették ki.
– nyilatkozta Oszlánczi Réka, a Creppy brand megálmodója a siker receptjéről.
Oszlánczi Réka, a Creppy brand megalkotója
Az elmúlt 15 évben a palacsintás alapokon indított vendéglátó vállalkozás a régió meghatározó piaci szereplőjévé nőtte ki magát. A jól felépített franchise szisztéma sikert hozhat az üzleti partnereknek is. Érdeklődők szép számban akadnak nemcsak Magyarországról, hanem külföldről egyaránt, hiszen a know-how magáért beszél. A ma már Creppy Center néven ismert palacsintás rendezvényközponttal is rendelkező vállalkozás tálcán kínálja a siker receptjét a hasonló gondolkodású és értékrendű partnereknek. A Creppy PalacsintaHáz elmúlt éveit jellemző 15 mérföldkő látványosan szemlélteti a dinamikusan fejlődő cég életének legfontosabb állomásait.
- A Creppy, a palacsintás gasztronómia nemzetközi szinten is elismert brandje, forradalmasította hazánkban a gourmet sós palacsintákat.
- Több mint 300 féle saját recept, egyedi ízvilág, és kreatív felhasználásmód jellemzi a palacsintás márkát.
- A Creppy franchise rendszere bekerült a világ legjobbjai közé a Nemzetközi Franchise Szövetség (IFA) éves kongresszusán.
- A miskolci Creppy, Európa egyik legjobbjaként képviselte hazánkat a világversenyen Las Vegasban, ahol beválogatták a világ 12 legígéretesebb franchise koncepciója közé.
- Az étterem alapító tulajdonosa, Oszlánczi Réka 2014-ben munkásságával kiérdemelte az Év Fiatal Vállalkozója kategóriában a Jövő Reménysége különdíjat.
- Miskolc ’nevezetességei’ közt tartják számon a Creppy PalacsintaHázat, mely a város egyik turisztikai vonzerejévé vált az elmúlt 15 év során.
- Tavaly a Creppy alapítója, Oszlánczi Réka városától megkapta ’Miskolc Város Turizmusáért’ járó díjat is, hiszen a Creppyvel nagy mértékben hozzájárult az avasi turizmus újraélesztéséhez, ismételt fellendítéséhez.
- Mérföldkő lehet ez a magyar gasztronómiának is, hiszen hazánk már nemcsak a gulyásról és a pirospaprikáról lehet híres, hanem a miskolci vállalkozásnak köszönhetően a különleges palacsintákról is.
- Az innovatív étterem számos országos és nemzetközi elismerés büszke tulajdonosa, amelyeknek köszönhetően Észak-Magyarország legjobb éttermei között tartják számon évek óta
- A Creppy PalacsintaHáz megálmodója, Oszlánczi Réka a Nemzetközi Franchise Szövetség tagja, illetve a FIVOSZ alelnöke.
- Creppy Center néven olyan multifunkcionális élményközpont nyílt Miskolc szívében a PalacsintaHáz mellett, ami esküvők és céges rendezvények befogadására alkalmas. A high-tech berendezéssel felszerelt multifunkcionális komplexum, többek között akár 100 fős, nagyszabású eseményeknek is helyet adó rendezvényteremmel rendelkezik. A Creppy design jegyeit ízlésesen viselő központ franchise oktató és üzemeltetési bázisként is működik.
- A nagy sikerű Creppy bor is nemrég debütált, mely a feltörekvő Bükki Borvidék szülöttje, különleges nedűje.
- A márkának Palacsinta Patrik a saját kabala figurája a családosok nagy kedvence.
Patrik jeles napokon szórakoztató meséivel mutatja be a különböző palacsintás finomságok receptjeit a gyerekeknek, a különféle országokban tett gasztronómiai utazásait elmesélve.
- Az elmúlt 15 évben, közel 1 millió palacsintát készített, melynek 2/3-át a sós palacsinták tették ki, tehát mondhatjuk, hogy a magyarok inkább ’sósszájúak’.Az étlapon található több mint 60 féle minőségi étel között a gluténérzékenyek és a vegetáriánusok is találnak kedvükre való, sós vagy édes ízvilágú fogásokat.
- A Creppy elkötelezett híve a környezet megóvásának. Ennek érdekében már 4 éve gyűjtik szelektíven a hulladékot és használnak energiatakarékos izzókat a palacsintás éttermeikben. A zöld megoldások terén élen járó brand, beelőzve az egyszer használatos műanyagokat kivezető rendeletet, már 2020-ban átállt a 100%-ban lebomló csomagolóanyagok használatára.
Az egyedi koncepció, a szakmai felkészültség, a sok éves tapasztalat, a környezettudatosság, és az innovatív gondolkodásmód mind-mind hozzájárul a sikersztorihoz.
Reiman Zoltán, helytörténeti kutató szavai jól tükrözik a siker receptjét: „Oszlánczi Réka, a Creppy PalacsintaHáz alapító-tulajdonosa, az egyik legtehetségesebb fiatal vállalkozó az országban, aki rendkívül sokat dolgozik a vállalkozásáért. Magabiztos, profi üzletasszony, sugárzik belőle a tenni akarás és a város szeretete. Csak az elmúlt években többek között a Weidlich Pál Kereskedelmi és Vendéglátó Nívódíjjal, a Miskolc és Térsége Turisztikai Egyesület emlékplakettjével, és a Miskolc Város Turizmusáért járó díjjal is jutalmazott üzletvezető megmutatta, hogy az egyik legjobb a szakmájában”
A digitalizáció és a vendéglátós szoftver felpörgette a Creppy működését
A Creppy a kezdetektől fogva az innováció elkötelezett híve, mindig keresve a leghatékonyabb és legmodernebb megoldásokat.
A digitalizáció bevezetése a vállalkozás életébe egyértelmű döntés volt, mely azóta is nagyban segíti a munkavégzést, minden területen. A szakmai szoftverpark, hardver háttér, kommunikációs és oktató csatornák digitalizálása hatékonyabbá teszi a Creppy csapatának mindennapi feladatait. Abban hogy a Creppy az ország egyik leginnovatívabb vendéglátó vállalkozása legyen, óriási szerepet játszott az éttermek és azok háttereinek digitalizálása. A covid alatt, új modullal és komplett, új cégre szabott termelési rendszerrel szabályozzák a belső folyamatokat a hétköznapokban. A legnagyobb lépés a vállalkozás életében, a napi folyamatokat irányító vendéglátós szoftver bevezetése volt. Egy új rendszer integrálása sosem egyszerű, sok tesztelés és tanulás eredménye a napi munkavégzésbe történő beillesztése. Ám a napi szintű rutin kialakítása után nagyban megkönnyíti a folyamatokat és gyorsítja, precízebbé teszi a termelést.
Természetesen a tökéletes szereposztáshoz elengedhetetlen a munkatársak képzése, motiválása és megbecsülése is. " A legtöbb dolgozónkra már hosszú évek óta számíthatunk. Sikerült anyagi megbecsülést és kiszámítható jövőképet előrevetíteni munkatársainknak, még a pandémia ideje alatt is." – tette hozzá Réka, a Creppy brand megálmodója.
Mit hoz a jövő?
A Creppy PalacsintaHáz teljes csapata optimistán tekint a jövő új kihívásaira.
A jövőben a legfontosabb számunkra továbbra is az elégedett vendégek mosolya! Mindehhez elengedhetetlen, hogy a dolgozói elégedettséget fenntartsuk, hiszen a Creppy élményhez hozzátartozik a teljes csapat elkötelezett munkája.
– büszkélkedett Oszlánczi Réka.
A dinamikusan fejlődő éttermi brand igazi gasztroforradalmat indított el 15 évvel ezelőtt, amivel kikövezte és azóta is diktálja a vendéglátás nemzetközi szinten is helytálló trendjét. Megújult weboldalán hamarosan a Creppy webshopból is rendelhetünk, és igazi nagydobás lesz a jövőre megjelenő szakácskönyv, természetesen Creppy módra:) És a szülinapra mi mással készültek nekünk, mint palacsintatortával! Isten éltesse sokáig a Creppyt!
Fotók: Facebook
(szponzorált tartalom)