Ennek érdekében új imázsfilm készült és megújult Miskolc turisztikai weboldala is.

Az imázsfilm mellett fotósorozat is segíti az érdeklődőket abban, hogy minél könnyebben felfedezhessék Miskolc értékeit.

Gyűjts élményeket Miskolcon! – így szól a szlogen, amely egyben az imázsfilm központi mondanivalóját is megfogalmazza és a fő eleme az idei nyári turisztikai marketingkampánynak.

A filmben számos helyszín megjelenik, de még így is csak ízelítő Miskolc turisztikai kínálatából, hiszen a város látnivalói egy több napos kirándulást is megtöltenek” – mondta Orosz Eszter, a város turisztikai marketingjéért felelős MIDMAR Kft. ügyvezetője.

Az imázsfilmmel és a hozzá kapcsolódó fotósorozattal elsősorban online felületeken találkozhatnak az érdeklődők Miskolc nyári turizmusélénkítő kampánya során.

Miskolc páratlan adottságai minden korosztálynak számos élményt tartogatnak. Legyen szó kulturális látnivalókról, természeti csodákról, aktív kalandozásokról, fürdőzésről vagy gasztronómiai élvezetekről – Miskolcon mindezt megtalálja a látogató” – tette hozzá Orosz Eszter.

Mindezek mellett a Hello Miskolc logója is ráncfelvarráson esett át, a korábbitól letisztultabb, a város négy különböző élményígérettel rendelkező turisztikai desztinációját magában hordozó vizuális megjelenést kapott.