A KiberPajzs kommunikációs partnere a Médiaunió Alapítvány immár második éve futó „A kulcs te vagy” kampánya az online pénzügyi biztonságra hívja fel a figyelmet. Legújabb figyelemfelhívó akciójuk során kísérletet végeztek:
A Médiaunió ezúttal azt tesztelte, vajon célba érnek-e az évek óta sulykolt figyelmeztető üzenetek?
Elkeserítőek az eredmények!
Az oldal kialakítása egyszerű volt: a promóciós linkre kattintók azonnal valamelyik termék akciós fotójával találják szembe magukat, ahol az adathalász oldalak gyakorlatát követve kiemelve mutatták meg az akció mértékét, a vonzó árat, egy ötcsillagos értékelést, a leírás alatt pedig mindössze egy „kosárba teszem” gombot helyeztek el.
Mostanra gyakorlatilag óránként jönnek szembe a legújabb csalási kísérletekről szóló hírek: a híroldalak, a közösségi oldalak, a villamos megállók plakátjai, sőt még a csomagautomaták képernyője is a különböző adathalász technikákra és az árulkodó jelekre figyelmeztet.
Bővebben itt tudsz tájékozódni >>>
(fotó: ilusztráció, pixabay)