A szállítás ingyenes, szerencsére

Cikkünk frissítése óta eltelt 1 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A Sotheby's aukciósház egy pár ritka Apple edzőcipőt árul 50 000 dollárért (közel 17,5 millió forint).

A cipőket az 1990-es években készítették és csak egyszeri alkalomra, az alkalmazottak számára, ajándék volt egy konferencián.

Egy pár megmaradt,amit soha nem adtak el és nem került forgalomba.

A túlnyomórészt fehér bőr felsőrész "kiemelkedő részlete" a régi szivárványos Apple logó a nyelven és a fűzők mellett.

A kereskedő úgy jellemezte őket, mint "a létező egyik legsötétebb időszakból", kiemelve a cipők ritkaságát és értéküket a viszonteladói piacon.

Bár az Omega x Apple cipők "újak a dobozban", a leírás szerint vannak hibáik, beleértve a középtalp körüli sárgulást.

A cipő légpárnás sarkakkal rendelkezik, és 10,5-ös amerikai, 41-es európai vagy 8,5-ös brit méretű. A dobozban van egy pár piros fűző is, alternatívaként.

Szerencsére, aki hajlandó ekkora összeget adni egy pár lehetetlen tornacipőre, annak a szállítás ingyenes.

 

Emléktárgyak a múltból

Az idő múlásával az Apple-emléktárgyak értéke rohamosan megnőtt. Sok retro kütyüje ma már gyűjtői tárgyként köszön vissza, amelyeket magas áron adnak el – bár nem mindegyik tárgya volt sláger a gyártónak.

Volt egy hagyományos videojáték-konzol, a Pippin, amely rendkívül túlárazott volt, a Ping nevű, szerencsétlenül járt közösségi hálózat és a Newton MessagePad, amelyet bukottnak minősítettek.

A legutóbbi egyik legsikeresebb aukciója egy első kiadású, bontatlan 4 GB-os iPhone, amely több mint 190 000 dollárért (66 millió forint) kelt el az Egyesült Államokban az aukción.

Bár az Apple híres kütyüiről és innovációiról, a technológiai rajongók alkalmanként vásárolhattak ruhákat és kiegészítőket a márkától.

Volt egy Apple kollekciós ruházati vonal , amely magában foglalta a szivárvány logót és a Macintosh számítógépes képeket tartalmazó pólókat, pulóvereket és sapkákat.

Célja az Apple márka népszerűsítése és a közösségi érzés megteremtése volt – azonban akkoriban nem volt nagy siker, és leállították.

2015-ben az Apple a Hermès luxusdivatmárkával együttműködve létrehozta az óraszíj kollekcióját. 2020-ban kiadott egy szíjat a fekete történelem hónapjának ünneplésére.

Az alkalmazottak számára Apple Park dzsekik készültek, amelyeket a vállalat kaliforniai cupertinói központjában dolgozóknak terveztek.