Beyoncé ismét reflektorfénybe került, amikor hajápolási márkája, a Cécred, megjelent az Ulta Beauty üzleteiben.
A 43 éves énekesnő egy figyelemfelkeltő promóciós videóban tűnt fel latinaszőke hajjal.
A videóban Beyoncé mosolyogva alkalmazza a Cécred Nourishing Hair Oil-t haján, majd átadja azt édesanyjának, Tina Knowles-nak, aki a márka alelnöke.
A Cécred korábban kizárólag a saját weboldalán volt elérhető, de mostantól több mint 1 400 üzletben is megvásárolható. A termékpaletta olyan hajápolási cikkeket tartalmaz, mint a Hydrating Shampoo, a Clarifying Shampoo & Scalp Scrub és a Moisturizing Deep Conditioner.
Beyoncé és csapata a videóhoz a "Feeling Myself" című dalából kölcsönöztek egy ikonikus sort, amikor az énekesnő a "World stop" szavakat mondja, majd a stábja belép a képbe, hogy igazítsanak megjelenésén, mielőtt folytatná a "Carry on" kifejezéssel. ?
A Cécred és az Ulta Beauty közötti partnerség jelentős mérföldkő a márka számára, amely tovább erősíti Beyoncé jelenlétét a szépségiparban.