Cikkünk frissítése óta eltelt 1 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A kutya tulajdonosa/tartója az összeíráskor köteles a törvényben előírt adatokat a települési önkormányzat rendelkezésére bocsátani.

A  Miskolc közigazgatási területén tartott ebek összeírását Miskolc MJV Önkormányzata július 1. és július 31. között végzi. 

Az összeírás önbevallásos módszerrel történik. Ennek értelmében az ebtartóknak kutyánként egy ebösszeíró adatlapot kell kitölteni és azt/azokat az önkormányzathoz visszajuttatni. 

Az adatlapot ebenként kitöltve az alábbi módokon lehet benyújtani:

  • postai úton Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala 3525 Miskolc, Városház tér 8. sz. alatti címre küldve,
  • elektronikusan az ebbejelentes@miskolc.hu címre továbbítva,
  • személyesen a központi ügyfélszolgálaton az e célra kihelyezett gyűjtőládába helyezve, vagy
  • E-önkormányzati portálon keresztül, KAÜ (Központi Azonosítási Ügynök) azonosítást követően.

Az adatlapok beszerzése a kutyatulajdonos/kutyatartó kötelessége.

Ezek július 1-től folyamatosan beszerezhetők Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Miskolc, Városház tér 8. szám alatti ügyfélszolgálatán, illetve elektronikus formában az E-önkormányzati portálon.

A kitöltéssel kapcsolatos tájékoztatás hivatali időben személyesen a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán (hétfő, kedd, csütörtök 8.00-16.00; szerda: 8.00-17.30; péntek: 8.00-12.00), illetve a 46/512-700 telefonszámon kérhető.

Az ebösszeírással kapcsolatos részletes információk a miskolc.hu/aktualis/felhivas-ebosszeirasra linken találhatók.