A reklámfilm 2022 augusztus 22-én került a TV csatornák reklámsávjaiba és egészen szeptember végéig láthatják a nézők. Ezzel párhuzamosan szeptember közepétől digitális kampányt is indít a márka, hogy minél többekkel megismertethesse új termékét.
Magyarország legismertebb sajtmárkája, a Medve a sajtpiac új szegmensébe lépett, kampányukkal pedig szeretnének minél szélesebb körben megismertetni újdonságukat. A reklámfilm egyszerre szól a gyerekeknek és a szülőknek, amiben a tekercsek játékossága mellett fontos szerepet kap a 100% természetes összetevők kommunikálása is.
A kezdetektől fogva valami egyedit szerettünk volna alkotni: olyan reklámot, amely a terméket helyezi a középpontba, ugyanakkor átadja a lendületet és játékosságot, amit a Medve Sajti Pajtik a mindennapjainkba hoznak – fogalmazott Berek-Giczi Csenge, Senior Brand Manager.
A Spoti Studio csapatával közös, hosszú kreatív tervezés előzte meg a forgatást, míg kialakult a koncepció, középpontban a dinamikussággal és a lendülettel. A Sajti Pajtik egy napját követhetjük végig, ahol akciódús jelenetekben gurulnak, repülnek, ütköznek egymással és tárgyakkal.
A különböző helyszíneken történő akciók önmagukban is megállták a helyüket, így a 3 önálló 10 másodperces videó is készült a kampány részeként, melyek főleg digital és outdoor felületeken láthatók. A forgatás során elkészült key-visual nemcsak mozgó, hanem állóképként is megjelent citylightok, villamosdekorok, sőt még egyedi foglalkoztató füzet formájában is.
Érdekesség
A teljes forgatás 4 napot vett igénybe, amely során a Spoti Studio teljesen kitolta a table-top műfaj határait. Az iskolai jelenethez a stúdióba került több valódi iskolapad, valamint teljesen egyedi SFX eszközök legyártására volt szükség a termékek reptetéséhez, gurításához.
Kisfiam, nyugodtan játssz az étellel!
Cikkünk frissítése óta eltelt 2 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
Idén került a polcokra a nagy hagyományokra visszatekintő Medve legújabb terméke, a Sajti Pajtik Tekergő: természetes alapanyagokkal, játékos külsővel, elsősorban a gyermekek számára jelent egy egészséges snack alternatívát. A termékbevezetéshez szóló kampány alapja egy egyedi reklámfilm, melynek lenyűgöző vizuális világa nemcsak TV-ben, hanem számos egyéb felületen is megjelent.
NEKED AJÁNLJUK
Ismét nosztalgiázhatunk: jön a régi villamos
Szombaton ismét különleges látványosságra számíthatnak Miskolc lakói és a közlekedésbarátok: a 151-es pályaszámú, legendás Bengáli (FVV) villamos különjáratként fog közlekedni – harangozta be a...