Az augusztus elején esedékes nemzeti mustárnap alkalmából a vállalat a French’s-zel együttműködve elkészítette az első mustárízű cukorkákat. A hivatalos sajtóközlemény szerint a cukorkák „fanyar mustárízzel” rendelkeznek, melyet az édesség „ikonikus rágós textúrájával” kombinálnak, sárga színezékkel nyakon öntve.
Arra azonban senki se számítson, hogy a boltok polcain is megtalálja majd, ugyanis akik elég bátrak ahhoz, hogy kipróbálják az új ízt, ezt csak a French’s „Mustard Mobile”-ján tehetik majd meg az Egyesült Államokban. Atlantában július 31-én, Washingtonban augusztus 2-án és New Yorkban augusztus 5-én.
Sőt, a legelhivatottabb rajongók még egy online nyereményjátékban is részt vehetnek, ahol esélyük van megnyerni egy mustárízű csomagot. Abból a szempontból nem meglepő a Skittles húzása, hogy számos márka mutat be olykor őrületes, esetenként undorító ízeket, melyek aztán futótűzként terjednek a közösségi médiában.
Valójában ez egy remek marketingstratégia, hiszen így ha csak ideiglenesen is, de fellendítik eladásaikat, és masszív médiavisszhangot is generálnak. Márciusban például egy német fagyizó jelentette be, hogy ezentúl tücsökízű fagyit is árulnak, tavaly pedig egy hot-dog ízű jégkrémet jelentett be egy cég, és egy Velveeta sajtos martinit is a piacra dobtak az Egyesült Államokban.