5 év után átalakul a Pepsi kinézete, az új logó a régi dizájnokra emlékeztetheti az embert. Az ital receptje is változik egészségesebb irányba.

Hamarosan új csomagolásban találkozhatunk a boltok polcain a Pepsi üdítőivel, ezt maga a márka jelentette be hivatalos közleményben. Megváltozik ugyanis a logó, mégpedig olyan irányba, ami régen is jellemző volt a márkára: a Pepsi név visszatér a piros-fehér-kék körbe. Mauro Porcini a PepsiCo fő dizájnere szerint belátták, hogy az emberek fejében még mindig ez a kép él a márkáról, pedig már 1998 óta a körön kívül szerepel az ötbetűs szócska.

“Ahelyett, hogy elutasítanánk, úgy döntöttünk, hogy magunkba foglaljuk” – nyilatkozta a szakember a CNN-nek a feliratról.

Az új logó leginkább az 1987 és 1997 között használt verziót juttathatja az ember eszébe, modernizált formában. A fekete betűk viszont az 1950-1986 közötti korszak örökségének tekinthetők. A külső változások először Észak-Amerikát érik el még idén ősszel, 2024-ben pedig a világ többi részén is lecserélődnek a Pepsik.

Az emblémaváltással egy időben a Pepsi az üdítőjük receptjén is változtatni fog. Az új logó fő üzenete is a zéró lesz: a cukormentes kólareceptjük is változni fog, mely magával vonhat némi ízváltozást is, viszont még jelentősebb módon nyúlnak bele a hagyományos kóla receptúrájába:

a 2 literes palack az eddigi 213 g helyett 91 g,
a 0,5 literes palack az eddigi 53,25 g helyett 22,75 g
a 0,33 literes doboz az eddigi 36 g helyett 15 g
cukrot fog tartalmazni.