Cikkünk frissítése óta eltelt 12 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Elemzők „katasztrofális eredményt” ítéltek meg, mivel Harrison Ford hollywoodi kasszasikere 130 millió dollárt kapott a nyitóhétvégén.

Az Indiana Jones and the Dial of Destiny csalódásnak bizonyult az Egyesült Államokban és a nemzetközi pénztáraknál a megjelenés első hetében .

Míg a film az első helyen indult az amerikai jegypénztáraknál, a nyitóhétvége becsült összértéke 60 millió dollár a jóslatok mélypontján van – és kevesebb mint a fele annak a 120,7 millió dollárnak, amit a Spider-Man: Across the Spider-Verse című filmben elért az első hétvégén. Összehasonlításképpen, a The Flash 55 millió dollárt vett igénybe a nyitás három napján. A Dial of Destiny nem egyesült államokbeli jegypénztára szintén csalódást okozott : 52 területen a becslések szerint 70 millió dollárt rögzítettek, így a film teljes nyitóhétvégéje 130 millió dollár volt, egy olyan film esetében, amelynek elkészítése a pletykák szerint körülbelül 300 millió dollárba került .

A Deadline jegypénztárának elemzője, Anthony D'Alessandro ezt a „katasztrofális eredményt” részben a Disney azon döntésének tulajdonítja, hogy Cannes-ban premiert rendez – ez mindig kockázatos ajánlat egy reklámtudatos stúdió számára –, ahol többnyire közepes kritikákat kapott . Az is lehetséges, hogy a széles körű megbecsülés ellenére Harrison Ford vezető befolyása nem az, ami volt; előző sztárjárműve, a The Call of the Wild című kalandfilm szintén kassza csalódás volt, stúdiója becslések szerint 50 millió dollárt veszített .

Más, retro stílusú kasszasikerek ellenállóbbnak bizonyultak: a Top Gun Maverick 126,7 millió dollárt keresett a nyitóhétvégén 2022 májusában; D'Alessandro azt sugallja, hogy a Dial of Destiny másik problémája az volt, hogy megőrizte a maga módján, és „nem tett erőfeszítéseket… annak érdekében, hogy feldobja, és vonzóvá tegye a 40 év alatti, sokszínű tömeg számára”.