Immár ötödik alkalommal adták át az Országos Városmarketing díjakat június 5-én, szerdán Budapesten. Nemcsak a turizmus, hanem a pályázat is rekordévet zárt. A tavalyihoz képest dupla annyi, összesen 125 pályázatot nyújtottak be. Ebből 97-en vehettek át elismerést – ismertette Piskóti István, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
A díjkiosztón egyszeres, háromszoros, ötszörös, hatszoros, hétszeres, kilencszeres, 10 és 12-szeres gyémántdíjasok vehettek át oklevelet.
Az eseményen Miskolc kilenc gyémántdíjat zsebelt be. A díjazottjaink között van a miskolci Bike Day, az Advent Miskolc 2018 rendezvény, a miskolc.hu weboldal és a miskolcatehelyed.hu microsite-t. Elismerést kapott továbbá Miskolc város unikális megjelenése a budapesti Utazási Kiállításon, a VII. Avasi Borangolás, a Salkaházi program 2018-as eseményei, a Pannon-tenger Múzeum szerepe Miskolc kulturális életében, valamint a 2018-as Miskolci Adventi villamos, ami idén lett másodszor Európa legszebb Adventi Villamosa is egyben.
Büszkék lehetünk a városunkra, hiszen emellett Miskolc különdíjasként felkerült a Gyémánt ranglista első helyére, Győr városával holtversenyben. Ez az elmúlt öt év összesített eredményeit jelzi. Ezen idő alatt Miskolc 28 gyémántdíjat szerzett az országos versenyen.
A díjakat Piskóti István, az Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnökségi tagja, a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének vezetője, valamint Papp-Váry Árpád, az MMSZ alelnöke adta át. A miskolci elismeréseket Nagy Réka kultúráért és kommunikációért felelős polgármesteri biztos vette át.