Cikkünk frissítése óta eltelt 2 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A Korda házaspár tech-guruként is remekel

Magyarország egyik legnépszerűbb párosa, Korda György és Balázs Klári lettek az
arcai az egyik elektronikai áruház legújabb, mobiltelefonokra szabott szolgáltatását népszerűsítő
kampányának. A kampányfilmben Gyuri bácsi egy áruházi szaktanácsadó segítségével igyekszik telefonguru képességeivel lenyűgözni a titkos akcióról látszólag mit sem sejtő Klárikát.

Április 26-án indult és három hónapig fut majd a kampány, melynek során országszerte az elektronikai áruházakban, valamint a műszaki áruházlánc online felületein találkozhatunk a
hazai fiatalok és a slágerrajongók talán legkedveltebb előadóival, Korda Györggyel és Balázs
Klárival. Az elektronikai áruházlánc, mobiltelefonokra szabott szolgáltatásait népszerűsíti az együttműködés, amelynek részeként a következő hónapokban az image film mellett egy online nyereményjáték keretében és a legkülönfélébb közösségi tartalmakban is összefuthatunk a szolgáltatását bemutató Korda György és Balázs Klári művészházaspárral.
A kampány alapvető célja, hogy szélesebb körben megismertesse és népszerűsítse az áruházlánc új mobiltelefonos szolgáltatását, ugyanakkor a márka generációkon átívelő láthatóságának növelése is szempont volt. A Korda házaspár szinte minden réteget meg tud itthon szólítani, a
velük való együttműködés pedig egy új, emlékezetes és szerethető momentum lehet a márka életében.

„Az első perctől kezdve szerettük az ötletet, hogy a Korda házaspárral dolgozzunk együtt” – mondja Karczub-Lehoczky Fanni, a MediaMarkt Magyarország marketing vezetője. „Azt gondoljuk,
hogy kevés olyan ismert és elismert, általános népszerűségnek örvendő páros van ma Magyarországon, mint amilyenek ők. Ráadásul minden korosztálynak fűződik hozzájuk élménye, aminek a kommunikációs stratégiánkban fontos szerepe van, hiszen termékeinket és szolgáltatásainkat is mindenki számára kínáljuk. 
A kampánykoncepció abból a felhasználói élményből indult ki, hogy egy új okostelefont
vásárolni nagyszerű érzés, viszont legelőször akkor élvezzük igazán, amikor már minden
korábbi adatunk, képünk elérhető rajta, és kijelzővédővel, tokkal ellátva biztonságban
használhatjuk. Ez egy komplex és időigényes, több részletből álló folyamat, főleg, ha nem
vagyunk mobilguruk. Szerencsére az áruházlánc Okospultjaiban az előfizetéstől az
adatköltöztetésen keresztül a kijelzővédelemig mindent intéznek a szaktanácsadók, így
nekünk nincs is más dolgunk, mint eldicsekedni a kiextrázott, új készülékünkkel.
A filmben Korda György és Balázs Klári nézelődnek, és amíg Klári a
háztartási cikkeket nézegetni, gyanúsan Gyuri felé pillantgatva, addig Gyuri egy
szaktanácsadóval mímel látszólag ártatlan beszélgetést. Valójában egy új telefont vásárol, amelyet a kolléga villámgyorsan átköltöztet és kijelzővédővel ellátva, használatra kész állapotba helyez. Így Gyurinak nincs más dolga, mint eldicsekednie Klárinak az új okostelefonjával.
Mivel a házaspár a való életben nagyon közvetlen, ezért már a tárgyalások során rengeteg
személyes sztorit és vicces történetet megosztottak magukról, amik közül van is, ami gagként helyet kapott a filmben.

„Eddig Klárika értett igazán az okostelefonokhoz, de most márelőttem sincs nagy titok. Szóval semmi sem lehetetlen!” – teszi hozzá mosolyogva Korda György. „A kampány videóban nemcsak az tetszett, hogy szakértői segítséggel dolgozhattunk, hanem az is, hogy humoros vonulata is volt a
forgatásnak. Mi nagyon élveztük és reméljük, hogy a közönségnek is tetszeni fog.”

A Korda házaspár a forgatást és az azt követő fotózást hihetetlen energiával és jókedvvel vitte
végig. A stáb felé mutatott közvetlenségük és a rengeteg történet a régi időkről, megalapozta az
egész közös munka hangulatát.