Cikkünk frissítése óta eltelt 9 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Az OTP mobilbankjának új funkcióját reklámozza a pénzintézet egy zöld CGI-malaccal.

Az OTP MobilBank új Persely funkcióját bemutató kampány az ősz második felében fut tévében, online és digitális felületeken, közterületen, valamint hangsúlyos közösségimédia- és PR-kampánnyal is kiegészül. 

A cél az volt, hogy erősítsék ügyfeleikben a bank digitálisan élenjáró, innovatív, és törődő márkajegyét, miközben felhívják a figyelmet egy új, mindennapi megtakarítási lehetőségre: az OTP MobilBank Persely funkciójára. Mindezt kedves, szerethető, és emlékezetes módon.

A fő üzenet:

Persely segít neked takarékoskodni, hiszen bárhol jársz, egyszerűen, pár gombnyomással félre tudsz vele tenni a céljaidra.

Kreatívkoncepció

A takarékoskodás tán sosem volt aktuálisabb és szükségesebb, mint most, ennek ellenére nem megy mindig könnyen. Hiszen ott vannak az impulzusvásárlások, a folytonos akciók, meg nehéz ellenállni útközben egy indokolatlanul drága elviteles kávénak is. Milyen jó lenne, ha az ilyen helyzetekben lenne egy kis segítségünk, aki jobb belátásra bír minket! A jó hír, hogy megérkezett Persely, a digitális malacka, aki lépten-nyomon követ minket mindenhová, és figyelmeztet: jól gondoljuk meg, mire költünk, és mi az, aminek az árát érdemesebb félretenni, alig pár gombnyomással! Persely otthona pedig az OTP MobilBank, így minden OTP-snek lehet egy kis pénzügyi tamagotchija, amivel takarékoskodni nem nyűg és lemondások sora, hanem egy izgalmas út a tudatosság felé!

A kampány magját adó reklámfilm is azt mutatja be, hogy Perselynek köszönhetően hihetetlen jellemfejlődésen mehetünk keresztül, mert mindig ott van, bököd, töfköd és cukin néz, hogy megkaphassa azoknak a dolgoknak az árát, amikre feleslegen költenénk, és meg is kapja, mert lehetetlen neki ellenállni!

„Izgalmas volt olyan filmet forgatni, amiben az egyik főszereplő, aki ráadásul márkaszempontból talán a legfontosabb, terméket szimbolizáló szereplő, nem volt jelen a forgatáson. A végeredmény hosszas utómunka során alakult ki, rengeteg egyeztetés, igazgatás, finomhangolás, nevelgetés, szeretgetés van benne, míg végül már egyikünk sem animációként, hanem igazi, élő főhősként gondolt és gondol Perselyre” – foglalta össze a filmforgatás és az utómunka izgalmait Hevesi László, az OTP Bank márkamenedzsment-tanácsadója.

Reméljük, Persely nagyon népszerű lesz, mert nem titok, hogy az volt a célunk, hogy mindenki a szívéhez kapjon, mennyire cuki az OTP kampányának a kabalaállata! Ennek érdekében hosszú heteken át vizsgáltuk a cukiság mibenlétét, és egészen szokatlan levelezések pattogtak ügynökség és ügyfél között, miszerint merre nézzen Persely szembogara, cukibb lenne-e, ha szőrös lenne, milyen ívben fusson a szemöldöke, mennyire legyen a végén duci, és még sorolhatnánk!

A kampány PR-lábának a célja, hogy a lakosságot meggyőzze arról, hogy kisösszegű megtakarításokkal is elérhetőek nagyobb célok, ha rendszeresen, tudatosan teszünk félre. Erre azért is szükség van, mert az OTP Bank Öngondoskodási Index felmérésből kiderült, hogy a lakosság majdnem fele nem tudja kezelni a kisösszegű megtakarításokat, ezért pénzüket otthon, vagy látra szóló betétben tartják. Organikus kommunikációval, illetve fizetett médiapartneri együttműködésekkel mutatjuk be, hogy a tanévkezdés, az élmények, vágyak vagy épp az ajándékvásárlás során mik azok a helyzetek, amelyekre megoldást nyújt Persely.

Érdekesség

Nemcsak az OTP életében, hanem az egész banki szektorban egy nagyon különleges kampány született! Már Persely bétaverziója is lenyűgözte a kampányfejlesztés során esedékes fókuszcsoportos kutatás résztvevőit, így nagyon lelkesen vágtak bele a munkába.