Számtalan helyi postahivataltól, bankfióktól kellett elbúcsúznunk az elmúlt években, azonban a technológia fejlődésével ezek a csomópontok visszatérhetnek a helyi közösségek életébe.
A nagyvállalati ügyfélazonosítással foglalkozó, magyar tulajdonú FaceKom legújabb fejlesztése ugyanis kiválhatja a szolgáltatók helyi fiókjait, írják sajtóközleményükben. Az úgynevezett FaceKom Pontok olyan professzionális, a biztonságos online ügyfélazonosításhoz szükséges eszközökkel, megvilágítással felszerelt mobilszobák, amelyekben lehetőség van a teljesen privát és kényelmes távoli ügyintézésre.
A világon egyedülálló, a helyi és távoli ügyintézési lehetőséget hibrid formában ötvöző megoldás elsőként hazánkban debütál majd a következő hónapokban.
A mobiltelefonos vagy számítógépes digitális ügyintézéshez képest az a megoldás előnye, hogy ezeket a tereket a távoli ügyfélazonosításhoz szükséges optimális világítással, elrendezéssel és eszközparkkal látják el, valamint felszerelhetőek olyan eszközökkel, amelyek többféle ügyintézésre, így például postai küldemények feladására is lehetőséget adnak. A FaceKom Pontok emellett a digitális eszközökkel kevésbé ellátott, vagy ilyen kompetenciákkal kevésbé rendelkező felhasználók számára is segítséget jelentenek, hiszen számukra is elérhetővé teszik a digitalizáció előnyeit egy komfortos, jól felszerelt és felhasználóbarát környezetben – részletezi a cég közleménye.
Fontos szempont az is, hogy sok szolgáltató számára presztízsértékű, ha helyi ügyfélszolgálattal érheti el a felhasználókat, így még egy hibrid megoldás esetén is közvetlenebb kapcsolatban maradhat az ügyfeleivel. Éppen ezért a következő időszakban várhatóan egyre több helyen, így plázákban, egyetemeken, forgalmas csomópontokban is találkozhatunk majd ezekkel a pontokkal Magyarországon.
A Budapesti Értéktőzsdére készülő vállalat által szállított digitális megoldásokat a legnagyobb hazai, nemzetközi és magyar tulajdonú bankok mellett a hazai közműszolgáltatói, illetve telekommunikációs piac több jelentős szereplője veszi igénybe, a közigazgatásban pedig az Ügyfélkapu is a FaceKom megoldásait használja.
A FaceKom arra számít, hogy a jövőben egyre több ilyen hibrid ügyfélszolgálati ponttal találkozhatunk majd itthon és külföldön egyaránt, a cég ugyanis a FaceKom Pontok nemzetközi bevezetésére is nagy hangsúlyt fektet. Így várhatóan további országokban is elérhetőek lesznek a távoli ügyintézést biztosító szobák.
Forrás/fotó: FaceKom