A színészről régóta tudjuk, hogy elkötelezett humanitárius, producer, és bortermelő is egyben. De gondoltad volna valaha, hogy egyszer saját fejlesztésű bőrápoló márkát alapít?

Hatalmas dél-franciaországi szőlőbirtoka, a Chateau Miraval és exbarátnője, Gwyneth Paltrow adta az ihletet.

Valószínűleg ő volt az első, aki rávett, hogy naponta kétszer megmossam az arcom… talán – nyilatkozta a színésznőről nevetve a brit Vogue-nak a színész.

Pitt új, uniszex termékcsaládjának, a Le Domaine Skincare-nek a Chateau Miraval birtokáról származó, szőlő alapú antioxidáns a fő összetevője. A bőrápoló-termékcsalád tehát a tudomány találkozása a természettel, amelyet a Perrin családdal együttműködve fejlesztett ki a színész, akik neves Chateau Beaucastel-i borászok, és egyben a színész partnerei a Chateau Miraval Cotes de Provence Rose működtetésében.

„Tudom, hogy szinte minden nap új szépségápolási termékeket dobnak a piacra, azonban, ha nem láttam volna valódi különbséget a saját bőrömön, nem hívtuk volna életre a márkát.”

Az 58 éves Pitt úgy döntött, hogy ugyan ez az ő márkája, nem ő lesz a márka arca. Ezért (sajnos) nem lesznek kampányfotók, Brad a TikTokon sem tűnik majd fel és a mostani debütálás után is nagyon kevés interjút szeretne adni. Mindazonáltal ő a hajtóerő a termékek megalkotásában, ami lehetővé teszi számára, hogy tudását és a bor iránti szeretetét ötvözze a bőrápolásban való új felfedezésekkel.

A színész nem fél az öregedéstől sem, mert azt vallja, ez egy olyan dolog, amely elől nem menekülhetünk. A Le Domaine-nel kapcsolatban elsőként az „öregedés elleni küzdelem” fogalmát járták körbe, amit személy szerint nevetségesnek tart. Mindezek mellett azonban úgy véli, hogy a bőrünk megérdemli, hogy gondoskodjunk az egészségéről.

/Fotó: Gabin Rivoire/Enkirama Films/