Kezdőlap MISKOLC Miskolc - Közélet

Központi Call Centert vezettek be a miskolci kórházban

A B.-A.-Z. Vármegyei Központi Kórházban is bevezették az új Járóbeteg Irányítási Rendszert (JIR), amely a járóbeteg szakrendelésekre való időpontfoglalást, valamint a rendelésre érkező betegek bejelentkezését és felvételét segíti.

A Call Center kizárólag időpont-foglalásban, időpont-lemondásban és időpont-módosításban áll a betegek rendelkezésére.

 A Call Center hívószáma:

06/46/515-399

A Call Center telefonszámon kollégáink  hétköznap 7:30 és 14:30 között tudják fogadni hívásaikat.

A Call Center munkatársakkal folytatott beszélgetéshez készítsék elő alábbi okmányokat:

  • TAJ kártya;
  • lakcímkártya;
  • és a beutalójukat (vagy az utolsó ambuláns lapjukat), amelyből kiolvasható a rendelés pontos megnevezése, amelyre időpontot szeretnének kérni!

Az időpontfoglaláshoz szükséges a személyes adatok megadása, amelyek:
•    A beteg neve;
•    TAJ száma;
•    születési adatai;
•    lakcíme, telefonszáma vagy email címe.

Tekintettel arra, hogy a sürgős ellátásokon kívül előre egyeztetett időpontra érkeznek a betegek a szakrendelésekre, szükségtelen korán reggel sorszámot húzni, az nem változtat a bejutás időpontján. Az előjegyzéskor kapott időpontunk előtt 15 perccel érdemes megérkezni a sorszámhúzó automatához.

Továbbra is minden szakrendelésre kell időpontot egyeztetni – a sürgős esetek kivételével -, a beutaló nélkül igénybe vehető szakrendelésekre is.

Előjegyzésre időpontot kérhetnek az alábbi elérhetőségeken is:

  • az Egészségablak alkalmazáson (ügyfélkapuval rendelkezők);
  • a háziorvosnál;
  • a honlapunkon közzétett telefonszámokon;
  • a 1812 –es Egészségvonalon keresztül;
  • személyesen a sorszámhúzó automaták környezetében lévő Betegfelvételi Irodáknál.

Rendeléseinkről bővebb információkat az intézet honlapján talál:

https://www.bazmkorhaz.hu/hirek/szakrendeleseink-rendelesi-idok-telefonszamok