Egy hónappal ezelőtt kezdődött, és még bő egy hónapig tart: idén március 17. és május 18. között zajlik a Felsőoktatási Véradó Hetek kampány.
Az eseménysorozatot negyedik tavasszal rendezi meg az Országos Vérellátó Szolgálat és a Magyar Vöröskereszt. A kampány célja, hogy minél több fiatal ismerkedhessen meg az önkéntes véradás szépségével és fontosságával.
A kéthónapos kampány az egész éves Felsőoktatási Véradóverseny egyik kiemelt programja. Célja, hogy felhívja a nagykorú fiatalok figyelmét az önkéntes véradás fontosságára, valamint a véradás általi társadalmi felelősségvállalásra. A Felsőoktatási Véradó Hetek kampány keretében idén is sok egyetemi helyszín várja az önkéntes véradókat, így a hallgatók és dolgozók megszokott, otthonos helyen adhatnak vért.
A kampány ideje alatt azok a véradók, akik véradásuk során megjelölik intézményi hovatartozásukat, automatikusan részt vesznek a nyereményjátékban, amely értékes ajándékokat kínál. Fontos, hogy a véradó a véradást megelőző adatrögzítéskor jelezze, melyik intézményhez tartozik.
A véradáshoz személyi igazolvány, TAJ- és lakcímkártya szükséges. A kampány és a véradás menetének részletei, valamint a felsőoktatási véradási helyszínek továbbra is megtalálhatóak a www.ovsz.hu/felsooktatas, vagy a https://veradas.hu/felsooktatasi-veradoverseny oldalon.
A Felsőoktatási Véradó Hetekhez kapcsolódó nyereményjáték megvalósulását a kampány támogatói – a B My Lake, a BeMassive party, a BÓNUSZ Electronic Music Fesztivál, a Coca-Cola, a Historical Tales, a Libri, a Művészetek Völgye, a Nestlé, a Nissin Foods, a Paloznaki Jazzpiknik, a SopronFest, a Strand Fesztivál, az EFOTT, valamint a Sziget Fesztivál – teszik lehetővé.
Fotó, forrás: Vöröskereszt