Múlt héten, aki az utcán parkol a kocsijával, az hazánkban is arra ébredt, hogy sáros-koszos lett az autó. Ugyanis akkor csapott le a szaharai porvihar Európára, és mindenhol sárgás homoklerakódást hagyott maga után.

A KFC madridi ügynöksége viszont hatalmas tapsot érdemel, ugyanis megtalálta a módját, hogy ezt kihasználja. Ingyen csirkét ajánlott fel azoknak, akik a KFC spanyolországi autós éttermének egyikénél megjelentek a cég betűivel a porral borított kocsijukon. 

A promóció a Twitteren jelent meg, és a tweet kevesebb mint 24 óra alatt körülbelül ötmillió megjelenést és 300 000 interakciót ért el. Végül több mint ezren tartottak igényt az ingyenes csirkére.
Szerintem sokan lennének úgy Magyarországon is, hogy akár most is be tudnának nevezni az akcióra, ugyanis (velem együtt), azóta sem sikerült lemosatni a kocsit!:-)