Cikkünk frissítése óta eltelt 12 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Nem pihentető az alvás a hálószobádban? Mutatjuk, mi lehet a gond és hogyan tudsz változtatni rajta. 

Nagyon fontos, hogy a hálószoba az a része a háznak, ahová este elvonulunk és kikapcsolunk. Ez azonban nem megy akkor, ha a szobában halomban állnak a szennyesek, vagy erős a helyiség megvilágítása. 

Rendrakás

A hálónkban ne halmozzunk fel mindenféle tárgyat, maradjon levegős és nyugodt, mivel a zsúfoltságban könnyen azt érezhetjük, nem tudjuk elengedni magunkat.

Tárgyak

Nem mindegy, miket tartunk közvetlenül az ágyunk mellett, nemcsak az éjjeliszekrényen, hanem a fiókokban. Ragaszkodjunk azokhoz a dolgokhoz, amelyek elősegítik a pihentető éjszakai rutint, mint például a kéz- vagy testápolók, az illóolajok, mint a levendula, és szükség esetén egy olvasószemüveg.

Bútorok

A bútorok és kiegészítők korlátozása szintén elengedhetetlen ahhoz, hogy a hálószobák pihentető hangulatot kölcsönözzenek. A bútorokat minimális szinten kell tartani, a szoba méretétől függően.

Színek 

A színek a hálószobában is nyugtató hatásúak lehetnek, itt leginkább a természet felé fordulást javasolják a szakértők, ezek közül is a lágy, tompa és nyugtató árnyalatokat. Legyen szó a kora reggeli égbolt vagy a nyugodt óceán halványkékjéről vagy a földszínekről és az erdőben megtalálható árnyalatokról, mind nyugalmat biztosítanak.