Hihetetlen, de egyre többet olvasunk…könyvet!
Cikkünk frissítése óta eltelt 3 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
A Magyar Lapkiadók Egyesületének közleményéből kiderül, 2021-ben a „net-net” (ügynökségi és egyéb kedvezményekkel csökkentett) nyomtatott reklámpiac bevétele 36,123 milliárd forint volt. A sajtó összesített árbevétele, a lapterjesztésből származó 53,196 milliárd forinttal és a bevallásban szereplő online bevétellel együtt 2021-ben 109,858 milliárd forint.
A koronavírus-járvány okozta bezártságnak köszönhetően olyan szegmensekben is nagyobb teret nyert az előfizetés, ahol kevésbé volt ez jellemző korábban, mint például a napilapoknál. Ennek köszönhetően stabilizálódott a print előfizetések száma.
NEKED AJÁNLJUK
Ismét nosztalgiázhatunk: jön a régi villamos
Szombaton ismét különleges látványosságra számíthatnak Miskolc lakói és a közlekedésbarátok: a 151-es pályaszámú, legendás Bengáli (FVV) villamos különjáratként fog közlekedni – harangozta be a...